1.3.14

Review / Gosh Blush 001 Peachy Rush


Om al even in de lente stemming te komen, doe ik een review met een kleine 'lente touch'. 

Laatst kocht ik een blush bij de Kruidvat. Namelijk; Gosh 001 Peachy Rush. Een héle mooie zomer/lente kleur. Hij lag dan ook toevallig in de voordeel bak. Ik wist dus echt niet dat de Kruidvat dat zou verkopen? Misschien ligt het dan om de zoveel tijd in de voordeelbakken. Dat denk ik dan, want ik heb het daar nog nooit eerder gezien. Anyway, laten we maar gewoon beginnen!


Ik vind de blush ongelofelijk mooi. Want ik ben dol op alle perzik kleuren in blush. Het staat gewoon bijna overal bij. En het geeft een hele mooie gloed op je wangen. Deze blush heet: 001 Peachy Rush. Ook een hele leuke naam trouwens!


Dit is de achterkant. Met alle ingrediënten enzovoort.
 

Dit zijn dan de swatches. De kleur is echt zo mooi! Het heeft een mooie matte 'finish' en hij is creamblend. Het heeft ook een oranje ondertoon, wat het dan weer extra zomer's maakt.

Wat wel een beetje jammer is, dat als je de blush op je wang aanbrengt het een beetje 'rolletjes blush' worden. Maar voor de rest valt er niks over op te merken. Hij is gewoon heel mooi!
Ik heb deze bij de Kruidvat gekocht, daar lag die in de voordeelbakken. Voor nu maar 2,50.

Lots of love,
Sasha