28.4.14

DIY | Kokosolie als haarmasker

Werkt het nou echt? Kokosolie als een haarmasker? Veel mensen geloven er in, maar veel mensen ook weer niet. Dus heb ik het getest. Ik heb gister kokosolie als haarmasker gebruikt en me haar is super zacht en veel minder 'pluizig'. Ik laat daarom jullie zien hoe jij dat ook kan hebben, in een paar simpele stappen.


 
 
 

Wat heb je nodig?

~ Kokosnoot olie (dit kan je bijvoorbeeld in winkels met biologische en natuurlijke producten vinden of jou plaatselijke toko)
~ Badmuts (dat zorgt ervoor dat als je met iets anders bezig bent, het niet vies wordt en de olie kan beter zijn werk doen)

Stappenplan:

1. Koop bij jou toko en- of andere winkel, kokosnoot olie.
2. Neem de kokosnoot olie op je hand. 
3. Smeer het nu in je haar. Dit ligt een beetje aan jou, waar jij vind dat het droog en pluizig is, dat smeer je in met kokosnoot olie. 
4. Laat dit nu 40 minuten intrekken, en doe je badmuts om je haar heen.
5. Nu is het tijd om het uit te spoelen. Dit doen we niet alleen met water, maar gewoon ook met shampoo. Gebruik hierbij gewoon je gebruikelijke haar routine.
6. Nu kan je in principe nog je haar nog föhnen, dit heb ik wel gedaan.
7. Dan ben je helemaal klaar! Bij mij ziet me haar er veel gezonder en mooier uit!

Dit is leuk om een keer te proberen. Dat kan natuurlijk ook met je vriendinnen.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Lots of love,
Sasha