13.4.14

Let's talk / Update


Vandaag weer even een random post; een update. Ik ben de laatste tijd veel minder aan het bloggen merk ik, ik ben heel erg moe en ik weet niet waarover ik moet schrijven. Ik wil eigenlijk wel elke dag iets posten, maar toch gebeurt het maar niet, stom. De beauty en make-up review's verdwijnen ook een beetje. En ik snap dat dat ook echt irritant is.

Maar.. ik ben de komende dagen wat vrij. Dus dat betekent ook meer focussen op mijn blog! Ik blijf het altijd leuk vinden om meer met mijn blog bezig te zijn. Omdat het toch echt wel een grote passie is. 

Ik wil ook meer buitenkomen voor foto's. En ik wil me meer bezighouden met mode en fashion. Dat wilde ik toen ik begon al heel erg graag. Maar ik was er eigenlijk helemaal niet mee bezig. 

Anyways, dit was een erge random post. Maar morgen of later, komt er weer een video online...
Ik hoop dat jullie het niet zo erg vonden!

Lots of love,
Sasha