25.4.14

New In | Monki Blouse

 
 

Sorry dat ik zo laat pas iets post! Maar de laatste tijd weet ik toch niks te verzinnen, alhoewel als ik iets leuks bij andere bloggers zie heb ik meestal geen zin om het te doen. Dus dat betekent: ik ben vrij lui.

Het is dan wel 24 graden, ik heb laatst een hele toffe blouse gekocht bij de Monki. De Monki is sowieso al een fijn merk, ik vind de kleding daar echt heel erg leuk en ook nog is gemaakt van een goede kwaliteit... Ik had al een tijdje een blouse "op het oog", maar de vorige keer in de stad had ik hem laten hangen, dom. Vooral omdat het toen nog aan de wat koudere kant was, en nu het heel erg warm is. Toch heb ik hem gekocht. Ik ging namelijk met een vriendin naar de stad. (Ik had toen niet zo heel veel gekocht, dus daarom heb ik geen shoplog opgenomen). Anyways..

De blouse kostte 30 euro. En dan denk je vast; 30 euro voor een blouse?! Maar ik vond hem echt heel erg leuk, dus ja. 

 Dat is dan de blouse! Ik vind hem zo gaaf! Het heeft hele mooie zachte kleuren, het lijkt een beetje op een hout hakkers blouse. Hij is wel heel groot voor mij, maar daarom knoop ik de onderkant vast. Maar ik ben er super blij mee, want hij is leuk te combineren met andere kleren.

Ik hoop dat ik met dit bericht het toch nog een beetje goed kon maken!

Lots of love,
Sasha