30.4.14

Gezonder eten | Food

 
 

Ik probeer steeds beter te eten. Want ik ben echt het persoon van snoepen. Ik begin 's ochtends en eindig 's avonds. Slecht. Ik ben te laatste tijd daarom veel meer bezig met het gezonder eten. Niet dat ik heel veel ben aangekomen, en dat ik 2 uur per dag naar de sportschool ga, nee. Maar ik probeer veel meer fruit en gezonde snacks te eten en- of uit te proberen.

Op de foto's hierboven zie je dat ik al ben begonnen. Dit is een watermeloen. Ik ben zelf gek op watermeloen! Een paar jaar geleden in Costa-Rica (in de zomervakantie) at ik watermeloen voor het eerst. Ik vond het heel vies. Maar door het meerdere keren proberen is het nu 1 van mijn favoriete fruit soorten. Anyways..

Dit was even een kort berichtje van vandaag! 

Wat denk jij over gezond eten?

Lots of love,

Sasha