3.5.14

Mijn blog bestaat een jaar!

Ik als meisje van 10/11, haha!

Het is zover! Mijn blog bestaat 1 jaar!
Het is raar om te denken dat je nu al een jaar blogt. Ik vond het tot nu toe echt leuk om te doen. En ik blijf er ook echt mee doorgaan! 

Ja.. wat kan je eigenlijk zeggen op zo een moment? Ik weet nog dat het avond was, 1/2 mei 2013, en ik wilde zó graag een blog. Ik zeurde er alleen maar over bij mijn moeder, haha. En mijn moeder vond het eerst niet zo een heel goed idee, want ja je naam en je gezicht stond op het internet etc. Maar ik vroeg haar wat ze er nu van zou vinden, en ze dacht er heel anders over. Grappig. Ik was ongeveer net 12 toen ik begon, en dan waren het van die kleine artikelen over een park ofzo.

Ik hoop dat ik nog jaren kan bloggen, en het alsmaar beter wordt...

Lots of love,
Sasha