23.5.14

Recept | Diy Selfmade Fruit Popsicles


Hi! Om al even in de zomer stemming te komen maak ik vandaag ijsjes. Ze zijn superlekker en zitten ook nog is vol vitamines! Ik laat jullie stap voor stap zien hoe ik de ijsjes maak. Enjoy!


 
 

Wat heb je nodig?
~ Fruit (elk fruit dat je maar wilt)
~ Glazen of een speciale houder voor ijsjes
~ Water of sap


 Stap 1: Snijd je fruit in stukken.


Stap 2: Als je klaar bent met al het fruit te snijden, doe het fruit in je glas of houders.


 Stap 3: Doe vervolgens jouw water of sap bij het fruit, en zorg dat al het fruit onder het water/sap zit. Tip!: Zelf gebruik ik ijsthee, en dat zou ik je echt aanraden. Het zorgt voor een extra frisheid en een lekkere ijsthee smaak.


Stap 4: Stop de ijsjes nu ongeveer een uur tot anderhalf uur in de vriezer.


Voila!
Have fun!

Lots of love,
Sasha