20.5.14

Review Babylips


Over de hele wereld zijn ze al wel bekend: Babylips van Maybeline. De super fijne 'lip balm' voor iedereen. Je hebt ze in veel verschillende soorten en geuren. Ik ben er dol op!

 
De groene; Mint Fresh. Dit is 1 van mijn favorieten. Hij ruikt heel erg naar mint, en hij tintelt wat op je lippen. Wanneer je iemand bent die wat last heeft van velletjes op je lippen, zou ik deze aanraden. Hij werkt erg verzachtend en hydraterend. Top!

De blauwe; Hydrate. Ook een hele fijne, met een super lekker citroen geurtje. Ook deze werkt erg hydraterend en verzachtend. Je ziet trouwens dat ik alleen de witte/transparante kleuren heb, omdat ik dat liever heb dan heel veel kleur. Ik heb trouwens ook de gele, maar deze foto's zijn al daarvoor gemaakt.

Babylips zijn verkrijgbaar bij onder andere; de Kruidvat, Trekpleister en andere drogisten. Daar kun je ze kopen voor slechts 3,50. 

Wat vinden jullie van de Babylips?

Lots of love,
Sasha