1.5.14

What's in my travel bag?

 
 
 
 
 
 

Hoi! Vandaag neem ik jullie mee in mijn reis tas. Dat klink raar? Ik bedoel daarmee dat ik laat zien wat er in mijn tas zit als ik met het vliegtuig weg ga. Benieuwd? Kijk mee!

~ VtWonen tijdschrift
~ Monki zonnebril
~ Telefoon (Iphone 4S)
~ Kiehls body cleanser
~ Odorex rol deodorant (Ik heb de 2 laatste foto's vandaag genomen dus je ziet ergens nog een deodorant maar dat was een foutje :p).
~ Nivea make-up reinigingsdoekjes
~ Albert Heijn neusspray
~ Benefit toilettas
~ Oral B tandenborstel
~ Tandpasta
~ Tally Weijl trui
~ Lush body and face cleanser
~ Bourjois Mineral Matte kabuki kwast
~ Catrice All Matt Plus foundation
~ Babylips (Hydrate)
~ Maybeline concealer
~ Benefit They're Real mascara
~ Catrice Camouflage Cream
~ Rexona Cotton deodorant (deze in plaats van de rol deodorant)
~ Koptelefoon
~ Mentos
~ Toni & Guy Serum Drops
~ Borstel
~ Ik neem meestal ook nog een tas met verzorgingsproducten mee, maar alles lag overal en nergens, haha)

Wat neem jij mee op reis?

Lots of love,
Sasha