2.6.14

Plog | Dagje Vleuten

 

Hi! Gister ben ik met mijn moeder en de vriendin van mijn moeder naar Vleuten geweest om bij een vriendin haar (soort) optreden te kijken. Vandaag een plog (photo vlog). Het was daar trouwens wel erg gezellig. Het was een park waar je dan je hond uit kon laten met een speeltuin voor de kinderen en een soort klein restaurant. Hier zaten wie gister ook. Daar heb je dan allemaal banken en tafeltjes en daar kun je gewoon genieten van het weer, uitrusten of zelfs eten. Naja, erg leuk dus. Vandaag doe ik dus een Plog, enjoy!

De schoenen die ik die dag droeg. (Fake Dr. Martens van Wehkamp)
Tas van een Frans warenhuis.
Proost, caching haha!
 
Een stuk van het gebouw van buiten.
Cropped top; Bershka Vest; Pull & Bear Broek; Tally Weijl
 
 
 
 
 

Lots of love,
Sasha