24.6.14

Some fav's #1


Hi! Vandaag doe ik een artikel genaamd 'Some Fav's'. Dit is een soort serie van artikels. Hierin laat ik wat favorieten zien, niet beslist van 1 maand maar gewoon over een langere of kortere tijd. Dingen die ik gewoon echt fijn vind, of mooi. En daarbij zullen jullie ook deze foto hierboven ^ zien. Anyways, Enjoy!

 
 

Deze broek is van de Pull & Bear. Ik vind dit echt een super leuke broek! Dat niet alleen, hij zit ook super lekker. Ik vind de afwerking heel mooi. De broek heeft opgerolde broekspijpen (de onderkant dus). Je kan hem dus oprollen, maar je kan hem ook gewoon lang dragen. Hij past bijna bij alles. Ik moet zeker meer van deze broeken halen! Ze zijn €13 - 14 euro. Dus ook nog echt heel goedkoop!


L'oréal Paris Elvive Volume Rootlifter Spray. Deze spray is voor je haar, en zorgt voor volume. Een volume spray dus. Ik vind dit product super fijn! Het zorgt inderdaad voor volume in me haar en het werkt ook nog eens tegen pluis. Super dus! Helaas weet ik niet de prijs van dit product.


Deze bril komt van de Monki en is €10,00 euro. Ik vind hem erg fijn, hij beschermt je ogen goed tegen de zon. Het is natuurlijk geen RayBan zonnebril, maar ik vind hem toch erg fijn.


Dan deze 2 soort stenen platen. Naja niet echt stenen platen, maar het is gesneden uit een steen. Vandaar. Ik heb deze gekocht in het buitenland, een aantal jaar geleden verzamelde ik stenen en schelpen. Dus ik was snel op zoek naar zulke collectieve items. Ik gebruik deze niet speciaal ter decoratie maar op praktisch, als onderzetters. Dan denk je vast, onderzetters? Ik vind ze daar eigenlijk heel fijn voor. Ze hebben net het goede formaat om een glas op te zetten en als er water of drinken op komt krijg je geen afdruk. Deze kun je veel in het buitenland op markten of kleine fossiel winkeltjes kopen voor een hele goedkope prijs.


Dit armbandje heb ik een hele tijd gekocht ver in het buitenland, Costa Rica. Ik kocht het op een markt, dus ik kan niet precies zeggen waar het was en- of hoe het heette. Maar ik vind dit armbandje super mooi en zomers. Het heeft hele mooie kleuren en kraaltjes. Toen ik kocht weet ik nog dat het veel te groot was voor mijn pols, maar nu pas ik hem inmiddels. 


 



Then, last but not least, this nailpolish from Essie. I really like this nailpolish. Its a really pretty colour i think, the name of it is Naughty Nautical... (oke grapje). Wat vinden jullie van mijn engels trouwens? Nee, overnieuw. 

Als laatst deze nagellak. Ik vind dit echt een super mooie kleur! Het is lekker zomers. Het heeft hele kleine glittertjes erin. Dat maakt het ook wel weer wat leuker. De naam van het lakje is Naughty Nautical. Ik had deze toen gekocht in de sale voor €7,00 in plaats van €10,00.

Lots of love,
Sasha