4.7.14

A Favorite | Invito Bag


Ik kan deze rugtas van Invito zeker 1 van mijn favoriete fashion items noemen. Hij is handig, praktisch en hij ziet er gewoon super tof uit. Ik ben sinds ik klein was al een grotere fan van rug tassen. Ze zijn zo veel handiger en ze zitten gewoon lekkerder. Geen wonder dat veel meisjes op de middelbare school (met een handtas) overal bloeduitstortingen hebben. En daarom heb ik een rugtas. 

Ik zit nu op de middelbare school in de 1ste klas. Mijn rugtas is van Roxy, en heeft allerlei kleurtjes. Zo denk je aan het begin van het schooljaar, dat kleurtjes super zijn. Maar af en toe heb ik nog wel moeite met combineren, want het heeft echt veel kleurtjes. Anyways, ik had het dus over deze rugtas.

De tas heeft een groot vak waar je al je spullen in kan doen. Daarin heeft het nog een klein zakje met een rits, voor bijvoorbeeld make-up. Aan de voorkant zie je 2 zakjes om nog meer spullen in op te bergen, zoals sleutels. Het heeft 2 dunne leren bandjes voor om je armen. Het heeft wat gouden details, leer (nep) en aztec print. Maar het is ook weer niet zo overdonderend van allerlei printjes en kleurtonen. 

Ik ben dus super blij met deze tas!

Lots of love,
Sasha