7.7.14

Review \\ Sally Hansen Cuticle Massage Cream


In de maand Juli van de Prettybox vond ik deze Sally Hanson Cuticle Massage Cream. Dit gebruik je voor zowel je nagels als je nagelriemen. Hij ruikt extra lekker doordat er 'abricot extract' in zit. Anyway, ik gebruik het product nu al een weekje of langer en ik ben er heel tevreden over. Meer weten over dit product? Lees dan snel verder.



 
De abrikozen extract ruikt dus niet alleen lekker maar helpt ook tegen losse velletjes en het voorkomt het scheuren van de nagelriemen. Super handig dus!

 
Zo ziet de creame eruit. Het heeft een mooie abrikozen/perzik kleur. Het voelt heel erg fijn aan op je handen en vingers. Het is heel erg verzachtend en het hydrateert je nagels en nagelriemen erg goed. Het brengt ook zeker heel makkelijk en geleidelijk aan.

 
 
Zo ziet het eruit nadat ik het product heb aangebracht. Je ziet het niet echt, maar dat is wel logisch. Ik merk wel dat ik na een aantal dagen veel minder last had van velletjes en droge nagelriemen. Super!

Ik ben dus echt te spreken over deze 'cuticle cream'. Het is een super fijn en verzorgend product. Ik zou hem zeker aanraden, om het zelf uit te proberen. Zeker doen!

De prijs weet ik helaas niet, sorry! Dit product is alleen verkrijgbaar in het buitenland.

Lots of love,
Sasha