2.7.14

Some favorite blogs





Ik vind het niet alleen al leuk om te bloggen, maar vooral het kijken naar andere blogs. Voor inspiratie, en omdat ik het gewoon super leuk vind. Daarom laat ik jullie vandaag een aantal van mijn favoriete blogs zien. Enjoy!




1. A Beautiful Mess
Ik vind deze blog super leuk, ik lees hem echt met plezier. Alle DIY's, recepten, fashion... posts. Super! Ik vind het ook leuk dat het 2 meiden zijn, zo wisselen de dingen af. En weet je zeker dat er elke dag wel iets op de blog komt te staan. En de foto's zijn ook altijd super mooi en van hele goede kwaliteit.


2. Zoella's blog 
Ook dit blog vind ik super tof! Ik vind niet alleen leuk hoe ze schrijft, maar ook haar Youtube video's vind ik super leuk om naar te kijken. Ze doet vaak leuke challenges, maar op het gebied van make-up is ze ook erg goed.


Elephantine

Ik kon hier helaas geen screenshot van vinden. (Ja, vinden. Dat komt omdat ik nog niet uitgevonden heb hoe je op mijn laptop een screenshot maakt). Iniedergeval ook een heel erg leuk blog! Ook hele mooie foto's. Dit blog gaat dan ook vooral over lifestyle.

En dat waren ze alweer. Dan denk je misschien, zo weinig? Soms vergeet je wel is alle namen, en vliegen alle namen door je hoofd, haha! Anyways, ik zal beloven (beloven? naja, oke dan) om nog een keer deze post te doen maar dan met nieuwe blogs. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Lots of love,
Sasha