17.8.14

Healthy Breakfast Ideas


Wil je weten hoe je op een lekkere, maar ook zeker gezonde manier kunt ontbijten in de ochtend? Mooi. Want dan heb ik goede suggesties! Ik ben zelf nooit zo van ontbijten. Want ik weet nooit zo goed wat ik zou moeten eten. Je zult daarom bij mij nooit een 3 gangen ontbijt zien, haha. Daarom heb ik vandaag tips/ ideeën voor jullie, en voor mezelf om jezelf eens te verwennen met een super ontbijt! Enjoy!


1. Pancakes

Ik denk dat dit je wel bekend voorkomt. Het zijn namelijk kleine pannenkoekjes. Je kunt heel vrij zijn in wat je ermee doet. Yoghurt in het beslag bijvoorbeeld. Het opdekken is natuurlijk nog leuker! Met fruit, stroop (dit wordt het meest gedaan), chocola etc.. Eigenlijk alles wat je lekker vindt! Het is niet alleen super lekker, het is ook nog makkelijk om te maken! En als je deze wilt maken, weet ik zeker dat er een recept is dat jij lekker vindt.

 
2. Smoothies

Hier kun je ook weer heel vrij in zijn. Want het zijn smoothies! Je kunt ze maken met groente, fruit en zo veel meer. Zo heb je ze heel zoet met chocola en aarbeien, maar ook met alleen maar groenten. Zo kunnen ze dus vol vitamines zitten! Maar je kan natuurlijk ook een milkshake maken. Waarschijnlijk denk je, het is een drankje? dat vult niet. Dat doet het dus echt wel. Hoe dikker de smoothie, hoe sneller je vol zit. Maar voor iemand met echte trek, kun je er natuurlijk nog iets bij eten.

3. Sandwiches

Ik ben zelf dol op broodjes. Met mozzarella, ham, komkommer... Oke, sorry. Wat ik duidelijk wil maken is dat sandwiches ook een super goed (en lekker) alternatief zijn. Denk dan niet gelijk aan het vet. Maar denk eens gezond. Bijvoorbeeld een VEGA SANDWICH. Klink goed, niet? Je kunt ze ook op allerlei manieren bereiden. Gebakken, geroosterd of gewoon normaal. Haha. Anyway, dit moet je zeker is proberen!

Dit waren alle ideeën voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, maar er ook zeker wat aan hadden! Bon Appetit!

Lots of love,
Sasha