6.8.14

New In // French Espadrilles


Hii! Zoals jullie wel weten is dat ik in Frankrijk ben geweest. Ik heb daar ook een aantal dingen gekocht. Onder andere, Espadrilles. Dit zijn super toffe Franse, soort pantoffeltjes. Maar dan niet echt pantoffels, want je kunt ze gewoon altijd dragen. Je kunt ze ook zo tof combineren! Meer lezen? Klik dan snel verder.

Dit zijn dus Espadrilles. Je hebt ze in alle vormen en maten. Met echt leer, hakken, cut-outs en nog zo veel meer! Je hebt ze ook in super leuke kleuren. Ik heb ze in een hele mooie oud roze/ koraal kleur genomen, of course. Ik heb de vrij simpele vorm genomen. Het simpelste model om zo te zeggen. Het is een beetje als die ene die je op de foto hierboven ziet, en dan de witte. Dat vond ik persoonlijk wel het leukst, en het is lekker makkelijk te combineren. Mijn paar is wel wat beter afgewerkt aan de randen, dus een stukje stof over de randjes. (B.t.w er is iets aan de hand met mijn camera, dus hij is even teruggestuurd om hem te laten repareren, dus vandaar heb ik geen foto's van mijn paar Espadrilles ofzo). Anyways, ik ben helemaal weg van deze toffe schoenen! Ik kocht ze voor 15 euro. Je kunt Espadrilles (de echte) alleen in Frankrijk kopen. Ik hoorde van mijn moeder dat je ze nu bij de Lidl kan kopen, maar dat zijn natuurlijk niet de echte en zullen daarom ook minder goed van kwaliteit zijn.
 
 
 
 
 
 

Lots of love,
Sasha