28.8.14

Beauty Review | Essie Nailpolish



Op zoek naar een nagellakje dat er goed uitziet op je nagels, en ook nog is goed dekt? Dan zijn deze lakjes echt iets voor jou!... Laatst was ik even snel winkelen in het winkelcentrum, en ik ging even snel naar de Etos. Toen ik dit lakje zag staan was ik gelijk verliefd! Het is een super mooie roze/ paarse kleur. Je kan het heel mooi combineren met andere nagellakjes en- of met nailart.. Beniewd? Lees dan snel verder!


Zo als je ziet is het een beetje een koele kleur. Maar dat kan een heel gaaf effect geven! Zo kan je je nagels wat 'simpeler' houden en de rest wat drukker. Essie is dan wel een erg goed merk, ik zal je wel aanraden om 2 laagjes aan te brengen. Het eerste laagje ziet er al goed uit, maar om een nog mooiere look te krijgen zal ik 2 laagjes doen.

 
Niet alleen de kleur van het lakje is leuk, maar ook zeker wel de naam. 'Go Ginza'. Klink leuk, niet?


Op deze foto kun je een beetje zien hoe het eruit ziet op mijn nagels. Sorry, gister moest ik een video opnemen en had ik het snel aangebracht, dus het ziet er niet meer perfect uit. Anyways, ik vind hem super tof! Ik moet trouwens wel zeggen dat ik echt hou van de lakjes van Essie. Ze lakken ontzettend fijn, je hebt super veel keuze aan kleuren en ze zien er goed uit!

Dus wat ik al zie, ze lakken heel fijn. En daarbij gaat het natuurlijk ook over het kwastje. Het kwastje is vrij plat, en dik. Zo kun je precies goed bij je nagelranden. En kun je makkelijk een goed laagje aan brengen.
Deze nagellakjes van Essie zijn onder andere verkrijgbaar bij de Etos en DA. Maar je kunt ook zeker terecht op het internet voor deze lakjes. Voor ongeveer rond de €9,99 bij de drogist, en als je ze online koop rond de €12,99 
(+ verzendkosten). Zo kun je nagellakjes kopen van de Limited Edition lijn (dit komt er zo een 4 keer per jaar) of de andere 100 kleuren in de winkel. 

 Heb jij een favoriete nagellak kleur van Essie?