3.8.14

Update // Summer Break

 
Hii! Sorry dat ik niks heb gepost de afgelopen dagen/weken. Dat komt omdat ik in Frankrijk zat, in Barcus. Dit is een hele mooie streek van Frankrijk met heel veel bergen en super mooie en oude huizen uit de vroegere tijd. Wij zaten in een heel mooi huis uit 1750 dacht ik. Super oud dus! 

Ik heb een super tijd gehad. We hebben heel veel leuke dingen gedaan. En misschien kan je het al raden, we hebben heel veel gezwommen. Van het mooie weer moet je wel gebruik maken! Zo zijn we ook naar Pau geweest. Een stad waar je goed kan shoppen en waar mijn oma woont. 

Ook heb ik een favorieten video opgenomen in de tijd dat we daar waren. Die moet nog online komen, maar dat komt nog wel. Anyways, ik heb een beetje een achterstand dus dat betekent dat ik wat meer online moet gaan zetten.

Ik sluit hierbij mijn bericht af. Have a great summer break!

Lots of love,
Sasha