11.9.14

Beauty Tips & Tricks


Hi! Vandaag schrijf ik iets waar je echt wat aan hebt, tips en trucs voor je gezicht, haar en eigenlijk gewoon alles. Dus, heb jij tips en trucs nodig om er nóg beter uit te zien? Lees dan snel verder!


TIP 1: VOLUME IN JE HAAR

Heel veel vrouwen maar ook zeker mannen, willen meer volume in hun haar. Hier heb ik niet zo een probleem mee, want ik heb vrij dik haar. Maar toch zijn er genoeg vrouwen die het wel nodig hebben. Tegenwoordig heb je daar (gelukkig) overal middelen voor. Zo kun je iets uit het lab stelen voor haargroei van de beste wetenschapper ter wereld.. Maar je kan ook gewoon naar Etos en- of Kruidvat gaan. WANT nu verkopen zij daar producten van Andrélon maar ook zeker van eigen merk om dus meer volume in je haar te krijgen. Zo hebben ze poeder, dat je op je hoofdhuid strooit en zo kneed je het dan in je haar. Het werkt niet alleen, maar het eigen merkproduct van Kruidvat is ook nog erg goedkoop. Probeer het eens uit!

 TIP 2: KOMKOMMER

Leuk weetje; wist je dat komkommer helpt tegen gezwollen oogleden? Nee? Ik zal het uitleggen. Komkommer bevat vochtafdrijvende eigenschappen en gaat zo een ontsteking tegen. De zwelling van oogleden neemt af en het werkt het verzachtend op bijvoorbeeld een zonverbrande huid.. Daarom zie je ook vaak komkommer op oogleden in bijvoorbeeld films. Zal ik ook zeker eens uitproberen!

 TIP 3: KOKOSOLIE VOOR WITTERE TANDEN

Dit is zeker leuk om uit te proberen! Ik heb het zelf wel is gedaan, en het gaf gelijk resultaat. Hoe: Neem een watje, en doe hier een beetje kokosolie op. Ga nu met het watje langs al je tanden en wrijf die kokosolie er goed in. Heel makkelijk dus! En ook zeker een erg goedkoop alternatief.

Dit waren al mijn tips voor vandaag! Ik hoop dat jullie het met plezier hebben gelezen, en er ook zeker iets aan hebben! 

Lots of love,
Sasha