1.11.14

the sweater weather tag


Hi! Vandaag eens iets dat ik nou niet echt zo vaak doe. The Sweater Weather Tag. Volgens mij heb ik zoiets nog nooit eerder gedaan. Maar omdat ik dol ben op de herfst dacht ik, waarom ook niet? Overal op youtube zie je filmpjes waarin iemand decoraties maakt (DIY Fall decor..) En die vind ik zelf ook altijd tof om te bekijken. Anyway, laten we maar snel beginnen!



1. Favourite scented candle?

  Mmm, meteen al een lastige vraag. Ok√©. Ik zou wel zo leuk kunnen zeggen; een kaars van Bath And Body Works, maar die hebben wij hier niet in Nederland, dus helaas. Oke wat een dieptepunt, ik weet het echt niet. Als ik dan echt moest kiezen zou ik gaan voor de Kruidvat kaarsen. Klinkt misschien raar, maar ik had daar ooit een kaars gekocht die rook naar kaneel. Echt super lekker en erg 'herfstachtig'.

2. Coffee, Tea or Chocolate?

Dan weet ik het wel gelijk. De chocolademelk natuurlijk. Is altijd al mijn favoriet geweest. Ik ben namelijk niet zo een thee persoon, en ik lus alleen ijskoffie. Dus ja. Chocolademelk is gewoon altijd lekker, duhh.. Grapje hoor, haha!

3. Do you switch your makeup routine in the fall time?

Een beetje. Niet dat ik van lipstick tot poeder elk ding verwissel. Maar ik verander er wel wat aan. Bijvoorbeeld de foundation/ bb cream bijvoorbeeld. In de winter ga ik natuurlijk niet een hele bruine kleur op doen. Dat zou een beetje ongepast zijn..

4. Favorite food (in the fall time)?

Weer een lastige vraag. Mmmm.. Waar ik heel erg van hou in de herfst zijn wentelteefjes, misschien? Niet dat dat mijn favoriete eten ooit is. Maar het past wel bij de sfeer van herfst vind ik.

5. Beanie or scarf?

Allebei eerlijk gezegd. Maar als ik echt moest kiezen dan ga ik voor de sjaal. Het houd je nog warmer dan een muts, en je kan het goed stylen. Maar als het erg koud is draag ik het gewoon allebei.


6. What is your favourite fall sweater?
 Deze van H&M. Hij is lekker warm, en (ook weer) erg goed te stylen. Super simpele kleur, maar dat maakt het minder druk met het patroon. 
7. Musthave nailpolish for the fall?


Het is deze hele mooie donker rode kleur. Nails Inc. in de kleur Victoria. Hij is super mooi voor de herfst. En ook al mooi met maar 1 laagje, maar nog mooier met 2 lagen.

8. Boots or sneakers?

Sneakers. Ja. Vroeger droeg ik wel eens laarsjes maar nu niet meer. Ik draag momenteel gewoon elke dag sneakers. Ze zitten gewoon lekkerder, en zijn makkelijk om te combineren.

9. What do you love the most about fall?

Herfst heeft natuurlijk altijd een hele warme sfeer. De kleuren zijn super mooi. En je mag gewoon altijd chocolademelk drinken. Ook het decoreren voor het seizoen is erg leuk. Zo heb ik een soort slinger gemaakt met neppe bladeren. Ziet er erg leuk uit!

10. Favourite fall song(s)?


Een liedje die ik erg tof vind op het moment is The Prettiest van Adna. Maar Shake It Off van Taylor Swift is ook altijd goed. 
Dat waren alle vragen alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
Lots of love, Sasha