31.12.14

GOODBYE 2014 HELLO 2015


Hi! Ik kan het bijna niet geloven. Over en paar uur is het 2015. Wat is dit jaar snel gegaan! Alle dingen die ik heb meegemaakt. Ze waren niet stuk voor stuk leuk, om eerlijk te zijn. Maar ik moet zeggen dat ik wel een top jaar heb gehad. Daarom wil ik alle mensen die me om mij heen steunde, heel erg bedanken. Als ik ze nodig had, waren ze er voor me.

Ik moet eerlijk toegeven, dat ik in 2014 niet HEEL veel meer heb bereikt met mijn blog. Denk ik. Voor de meesten blogsters/ bloggers was het waarschijnlijk een goed jaar. Maar weetje, ik heb geduld. Ik ga net zo lang door tot de dag dat het mij ook gaat lukken. Ik gun het iedereen van harte.

Zoals ik al zei heb ik nogal wat heftige dingen meegemaakt dit jaar. Bijvoorbeeld, dat mijn telefoon is gestolen in de bus. Nou is dat niet zo heftig, maar het blijft rot. Ik kan (en wil) helaas niet alles vertellen. Sorry. Sommige dingen hou ik liever nog even voor mezelf op het moment. Ik hoop dat jullie het begrijpen. 

Iniedergeval, er zijn ook veel leuke dingen gebeurd dit jaar. Er zijn in 2014 ook heel veel goede herinneringen bijgekomen. Het duurt veel te lang om ze allemaal op te noemen. Dus vertel ik er wel 1. Bijvoorbeeld het overgaan naar de tweede klas. Dit klinkt heel normaal, maar voor sommigen is het echt een big deal. Ik hoop op school nog een goede tijd te beleven. Met vriendinnen, en zonder huiswerk. Kuch. Haha!

Ik wens iedereen een gelukkig nieuw jaar toe! Heb heel veel plezier vanavond. En alle mogelijke minuten die je maar hebt. Ik hou van jullie!

Lots of love,
Sasha