16.12.14

My autumn faves




Omdat ik het de laatste keer gemist heb, doe ik het nu maar. Mijn herfst favorieten artikel. Ten eerste, sorry dat ik pas na een hele lange tijd heb gepost. Ik zit gewoon een beetje in een moeilijke situatie op het moment thuis. Vandaar dat ik de afgelopen weekjes niets heb gepost. Ten tweede, sorry dat dit artikel pas zo laat online staat. Dus nu haal ik hem maar even in. Hahaha! Ik heb trouwens dus ook een Youtube kanaal. Daarop heb ik ook al een herfst / winter favorieten video gepost. Dus als je die wilt bekijken klik dan hier. Daarop ben ik wat meer actief geweest de laatste tijd. Anyways, vandaag dus mijn herfst favorieten. Enjoy!

 

Als eerst deze oogschaduw. Die hebben jullie waarschijnlijk al wel is wat vaker voorbij zien komen in bijvoorbeeld video's. Maar ik vind hem gewoon super! De dekking is heel goed, hij laat niet veel sporen achter onder je ogen of op je wimpers (wat altijd zo irritant is btw). En de kleur is heel mooi. Het heeft een lichte glans, en is voor de rest gewoon mooi simpel wit.

 
Hier kan je de oogschaduw extra goed zien!


Dan gaan we door met de LP Skin Therapie Refining Lip Exfoliator. Het lipproduct bevat kleine korreltjes, en een balm die ruikt naar citroen. Wat je dus moet doen is, masseer het product zacht over je lippen. En zo worden je lippen super zacht! Dit helpt bij mij ook (vooral rond deze koude tijd) voor het verwijderen van die (super irritante) velletjes.


 

Deze nagellak heb ik waarschijnlijk al veel te vaak te laten zien. En toch doe ik het weer. Deze nagellak van Nails Inc. London in nummer 403 Victoria. Het is een hele mooie kleur voor zowel de herfst, als winter. Hij is super mooi donker rood. Dan denk je misschien, hij lijkt bijna zwart. Maar dat is die zeker niet. Als je hem echt ziet, dan zie je gelijk dat het rood is. 



Ziaja's Natural Olive Eye Cream is ook echt heel erg fijn! Ik gebruik het nu ongeveer een aantal weekjes, en ik zie al echt verschil. Mijn wallen zijn de laatste paar dagen dan ook echt minder geworden! Het is erg natuurlijk, want het is gemaakt van olijven en het is ook best wel verfrissend. Ik gebruik het elke ochtend en elke avond. Dat hoeft dan niet per se maar ik doe het graag. Zo helpt het natuurlijk nóg beter. Ik heb heel veel plezier met het gebruiken van dit product! Het komt trouwens in een tubetje, met een klein soort dopje waardoor je een goede (kleine) hoeveelheid in één keer op je vingers hebt (zie de laatste foto van het product)

 



Als laatst, deze blouse van de Bershka. Omdat die van die hele herfstige kleuren erin heeft vond ik hem wel toepasselijk voor het artikel. Niet alleen dat, ook vind ik hem super gaaf! Hij combineert met heel veel kledingstukken. Je kan hem bijvoorbeeld dragen onder een spijkerjasje, maar ook onder een trui. Super leuk!

Lots of love,
Sasha