21.12.14

My nail care routine


Hi! Vandaag ga ik jullie vertellen hoe ik mijn nagels lak. Ik zal het even beter uitleggen: ik ga jullie laten zien wat voor base coat ik gebruik, en hoelang ik alles laat drogen (erg interessant, niet..) Ik hoop dat jullie het leuk, en behulpzaam vinden. Enjoy!




Als eerst begin in met deze base coat van HerĂ´me (stiekem is het om je nagels witter te maken, maar dat geef niet hahaha!). Deze is echt heel erg goed als base coat. Hij laat je nagels heel erg mooi glimmen (kijk de foto hieronder) en hij laat de kleur die je erbovenop aanbrengt echt stralen. En zo krijgt de nagellak een hele mooie dekking.

Zonder base coat



 


Je ziet al gelijk het verschil. De nagels zonder base coat geven zeker niet die mooie glans. Maar met de base coat stralen ze echt, en het geeft ze een mooie roze gloed.


 

Dan breng ik nu de echte nagellak aan. En ja daar is die weer, die (irritant wordende) nagellak van Nails Inc. London. Ik vind hem gewoon zo mooi! Ik draag hem gewoon heel erg graag, en heb er super veel plezier van. Maargoed, laat ik dan maar gewoon de foto's zien.

 

Dat is hem dan. De nagellak aangebracht samen met de 'base coat'. Natuurlijk is het resultaat zo veel mooier met een (goede) base coat dan zonder. Het blijft trouwens ook veel langer zitten als je eerst een base coat aanbrengt. 

Ik hoop dat jullie hier een beetje aan hadden, en dan spreek ik jullie (hopelijk) snel weer! Oja, ik wil trouwens ook nog iets van een 'Christmas wishlist' online zetten. Hopelijk kan ik daar dan nog over schrijven.

Lots of love,
Sasha