17.1.15

CTT | Coffee Time Talk


Hi! Vandaag dacht ik dat het even tijd was voor een update. Ik heb al echt een hele tijd niet gepost, sorry. Er is heel erg veel aan de hand op het moment, vooral thuis. Dus ik ben heel erg druk geweest. En heb niet echt kunnen posten op mijn blog. Daarom heb ik ook een nieuwe 'serie' bedacht. Coffee Time Talk. Dit zijn gewoon updates, als ik jullie wat wil bijpraten. Enjoy!

Iemand toevallig ook de griep? De laatste tijd heerst het namelijk heel erg. Daardoor ben ik dan ook bijna een hele week ziek geweest. Vorige week zondag ben ik met mijn vriendin naar de stad geweest. Daar heb ik een aantal dingetjes gekocht, dus misschien schrijf ik daar ook wel wat over met foto's etc. Laat het me weten!

Dus wat ik al zei, ik ben/was erg druk. Het is het nieuwe jaar, 17 januari 2015. Toch blijft het raar dat het al weer 2015 is. Het is zo snel gegaan!

Hoe zijn jullie het nieuwe jaar ingegaan? Ik niet op de leukste manier die er is. Maar toch. Ik zit trouwens alweer 2 weken op school. Met veel huiswerk, en veel toetsen. School sucks.

Voor de rest heb ik niet zulke bijzondere dingen meer te vertellen. Dus hierbij sluit ik het maar af. Waarschijnlijk post ik dus nog iets van een kleine shoplog.

Lots of love,
Sasha